Veel gestelde vragen

Op deze pagina vind je alle vragen die ons vaak worden gesteld. Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een mailtje en we beantwoorden het graag voor je! Mail ons op info@jij-design.nl.

Vraag: hoe werkt Jij winkel precies?

In deze webwinkel zijn alle artikelen in categorieën ondergebracht. De hoofdcategorieën zie je bovenaan de beginpagina. Deze zijn in de meeste gevallen weer onderverdeeld. In elke categorie zie je kleine afbeeldingen van de producten. Als je op zo'n plaatje klikt, krijg je alle informatie over dat product te zien. Je ziet dan ook een knop "Bestellen". Daarmee leg je het artikel in je winkelwagen.

Boven in beeld staat op elke pagina het woord Winkelwagen. Daaronder staat hoeveel artikelen er in je winkelwagen zitten. Als je daar op klikt zie je precies wat er in zit. Klik je op 'bekijken' dan zie je een compleet overzicht van je winkelwagen. Daar kun je artikelen weer uit je wagen halen of instellen dat je van een artikel er meer dan één wilt kopen. In je winkelwagen zie je ook wat de kosten zijn.

Pas als je tevreden bent met de inhoud van je winkelwagen ga je naar de kassa om af te rekenen. Je kunt ook vanaf bijna elke pagina rechtstreeks naar de kassa met de knop "Afrekenen". Die vind je rechts bovenaan de pagina.

Vraag: hoeveel bedragen de verzendkosten?

Woon je in Nederland of België, dan rekenen we voor orders tot tien euro €2,50 verzendkosten. Heb je voor €15 of meer in je wagentje? Dan zijn de verzendkosten voor onze rekening. Je kunt in je winkelwagen klikken op 'Bereken verzendkosten' als je zeker wilt zijn wat de extra kosten zullen zijn.

Vraag: hoe kan ik betalen?

Bij ons kun je kiezen uit verschillende betaalmethoden. Mensen met een Nederlandse bankrekening kunnen gebruikmaken van iDEAL. Betalen met iDEAL is veilig, snel en gemakkelijk. Je ontvangt je aankopen meestal de volgende dag al. Voor klanten in Vlaanderen adviseren wij betaling via Bankcontact Mister Cash. Er zijn meer betaalmogelijkheden die bij het afrekenen in beeld komen.

Betalingen achteraf kunnen worden overgemaakt via de volgende bankgegevens:
IBan: NL93 INGB 0003 4492 18
BIC/SWIFT: INGBNL2A

Vraag: hoe lang duurt het gewoonlijk voordat ik de artikelen in huis heb?

Als je voor 16.00 uur een bestelling doet met iDEAL, dan wordt je aankoop bijna altijd dezelfde dag verstuurd, mits het artikel op voorraad is. In de meeste gevallen heb je de artikelen de volgende dag dus al in huis! Houd er rekening mee dat de post niet elke dag wordt bezorgd! Klanten in België moeten helaas rekening houden met een langere levertijd, dit kan soms enkele dagen duren.

Vraag: wat als ik niet tevreden ben met de artikelen?

Onze artikelen zijn van hoge kwaliteit en zijn met zorg gemaakt en verstuurd. Maar het kan natuurlijk altijd zijn dat je spijt hebt van je aankoop of dat het artikel er in het echt anders uitziet dan je had gedacht. Neem in dat geval binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen contact op met ons via telefoon (013-5446196) of e-mail, dan bespreken we hoe je de artikelen aan ons kunt terugsturen. De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening en de artikelen mogen niet zijn gebruikt of beschadigd. Zodra wij de artikelen in goede orde hebben ontvangen maken wij direct het aankoopbedrag over op je rekening.

Vraag: Hoe zien de artikelen er in het echt uit?

We hebben er alles aan gedaan om de producten zo waarheidsgetrouw mogelijk in beeld te brengen. Het kan zijn dat de kleuren van artikelen in werkelijkheid een klein beetje anders zijn dan op je scherm. Maar in onze winkel geldt altijd dat wanneer je teleurgesteld zou zijn met je aankoop je deze binnen 14 dagen na ontvangst en in originele staat aan ons mag terugsturen. Wij zijn best trots dat hier maar zeer zelden gebruik van wordt gemaakt.

Vraag: klopt het dat jullie ook e-cards hebben?

Ja! Kijk maar eens hier. Alle e-cards kun je gratis versturen!

Vraag: waarom zou ik deze kaarten kopen als ik ze ook gratis kan sturen?

Een e-card krijgen is leuk, maar heel veel mensen vinden het toch nog steeds leuker om een echt kaartje te krijgen! Wat zou je zelf leuker vinden om te krijgen?

Vraag: waarom moet ik verzendkosten betalen?

Dat ligt eraan. Als je voor €15 of meer koopt, dan hoef je geen verzendkosten te betalen! Als je bijvoorbeeld één ansichtkaart wilt kopen voor €1, dan kost het inpakken en versturen ons veel meer dan de €1 die jij betaalt. Maar als je gewoon een klein voorraadje koopt, of met iemand samen doet, dan kunnen we de kaarten toch gewoon voor €1 blijven verkopen!

Wil je toch maar één kaart kopen voor één euro? Dat kan. Namelijk in de gewone winkel.

Vraag: kan ik de kaarten ook in mijn winkel gaan verkopen?

Jazeker! Neem even contact met ons op via 013-5446196, of mail ons op info@jijwinkel.nl.

Vraag: wat is het Kvk en BTW-nummer van Jij Design?

Jij Design is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Tilburg onder nummer 18089671.
Ons BTW-nummer is 
1633.70.291.B.01

Jijwinkel.nl © 2017